Категория
Литература
Тип
реферат
Страницы
17 стр.
Дата
08.03.2013
Формат файла
.doc — Microsoft Word
Архив
178313.zip — 23.98 kb
  • magchn-predmeti-u-roman-gofmana-maljuk-caxes-na-przvisko-cinober_178313_1.doc — 83.5 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо



Текст работы

Магічні предмети у
романі
Гофмана «М алюк Цахес, на прізвисько
Цинобер»

Твори німецького письменника
епохи романтизму Є.Т.А. Гофмана густо насичені предметними образами, які
відіграють активну роль у розвитку сюжету. Магічні предмети у творі витісняють
звичайний речовий світ; усяка річ тут пройнята чарівністю. Привертає увагу й
той факт, що Гофман уперше показав владу речей над психікою людини і над її звичками.

Образ-річ у романтиків
набуває особливої ваги, бо дає змогу наочно виразити авторську концепцію людини
як такої, що здатна змінювати світ. У структурі літературного образу «зростає
роль наочності, вагомості зорових уявлень». Скажімо, описам Гофмана «властива надзвичайна «речовинність»,
предметна конкретність, яка, безперечно, бере початок у його мисленні як
живописця.

Опис речей, що з них
складається середовище, в якому перебуває людина, часто становить основний
масив тексту Гофмана, та й сюжетні події автор розвиває, спираючись на безліч предметних
деталей. Отже, предметом зацікавлення Гофмана як наратора служить сфера не дієгезису, а мімезису. На це існують
причини й суб'єктивні і об'єктивні. Гофман був гарним художником і сприймав реальність насамперед як «зоровий
образ», а до того ж володів особливим даром його точного відтворення. Саме Гофман одним із перших серед
німецьких письменників-урбаністів створив чудові у своїй конкретності картини
сучасного йому Берліна. Манера письменника може видатися навіть натуралістичною, але
натуралістичність – це ще, звичайно, не натуралізм як такий.



Ваше мнение



CAPTCHA