Категория
Литература
Тип
курсовая работа
Страницы
3 стр.
Дата
16.11.2009
Формат файла
.rtf — Rich Text Format (Wordpad)
Архив
148463.zip — 48.63 kb
  • subktivzm-ta-obktivzm-v-tvorchost-kloda-smona-na-materal-romanu-doroga-flandr_148463_1.rtf — 269.84 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо



Текст работы

СУБ'ЄКТИВІЗМ, -у, ч
Клієнт XTreme
2
ЗМІСТ
Вступ
.. ...
3
РОЗДІЛ 1. Суб’ єктивізм та
об’ єктивізм в творчості Клода Сімона ...5
1.1. Визначення
суб’ єктивізму та
об’ єктивізму в науці та літературі
5
1.2. Суб’ єктивізм та
об’ єктивізм в творчості Клода Сімона...7
1.3. Тема часу та поетика опису Клода Сімона..11
РОЗДІЛ 2. «Дорога Фландрії»
- мегасуб′'3fєкти вний приклад сімонового 16
2.1. «Дорога Фландрії» - перервані жести спогадів...16
2.2. Тематика та головні образи роману «Дорога Фландрії»19
2.3. Суб’ єктивне бачення часу
в романі «Дорога Фландрії».22
27
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
29
ВСТУП
Було б помилкою намагатися втиснути творчість Клода Сімона в рамки явища, що в історії літератури називається «новим романом». Письменник, який друкується у видавництві «Мінюї», має певне коло читачів; як і інші автори цього видавництва, він відходить від усталених форм романістики. Але його творчість не має нічого спільного ні з маніфестами А. Роб-Грійє «За новий роман», ні з теоритичними викладами Ж. Рікарду.
Вона є свідченням того, що було в світі, грунтується на досвіді, на історичних та особистих трагедіях.
Факти особистої та родової пам′'3fяті, плин подій, що зникають у часі, та їх
вдале чи не дуже вдале відтворення – все є матеріалом для його творів. Проте Сімон поділяє основні тривоги своєї епохи і переконаний, що збагнути
те, про що розповідається, можна лише завдяки власному досвіду. «Як знати
, що знати?» - замислюється оповідач з роману «Дорога Фландрії»(1960).
Творчість Клода Сімона глибоко вкорінена в культуру ХХ ст. У своїй промові під



Ваше мнение



CAPTCHA