Категория
Литература
Тип
курсовая работа
Страницы
27 стр.
Дата
15.06.2009
Формат файла
.rtf — Rich Text Format (Wordpad)
Архив
117493.zip — 33.21 kb
  • zhivopisnij-perven-v-roman-emlja-zolja-cherevo-parizhu_117493_1.rtf — 302.83 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо



Текст работы

text10k;
text10;
Київський національний університет ім Наташа Максим
19
Київський національний університет ім . Т .Г . Шевченка
Інститут філології
Курсова робота з історії зарубіжної літератури
На тему : Живописний первень в романі
Еміля Золя »
Черево Парижу»
Виконала студентка 2го курсу , спеціальності
»
Переклад» , 2ої французької групи Анцибор Оксана
Науковий керівник :
доц . Білик Н .Д .
Київ -2009
План
Вступ
1.
Історія створення та її зв’ язок з ідейно
-художнім задумом роману ;
2. Гравюри Пітера Брейгеля Старшого як живописна першооснова роману «
Черево Парижу» ;
3. Місце портрета як засоба соціальної характеристики героїв . Художнє зображення п ластичного світу
«
товстих »
і
« худих» ;
4. Натюрморт в
романі Е . Золя «
Черево Парижу
»
як досвід імпресіоністичного
живопису в літературі ;
5. Опис Центрального ринку як живописний елемент імпресіонізму в загальній натуралістичній композиції роману ;
6. Ринок я
к утілення форм мистецтва ,
протиставлених старовинній архітектурі . Художні методи
Золя в процесі творення живописних картин .
Висновки
Вступ
В історії французького мистецтва другої половини ХІХ ст . ім’
я і творчість Е . Золя
виявилися нерозривно пов’ язани ми з імпресіонізмом і синестезією у літературі .
Інтерес до синестезії як міжчуттєвих відповідностей , що призводять до взаємодії різних мистецтв у площині літератури , з’ явився
на порубіжжі ХІХ -ХХ ст . Своєрідним поштовхом
для розвитку поетичної синестезії



Ваше мнение



CAPTCHA