Категория
Литература
Тип
курсовая работа
Страницы
34 стр.
Дата
08.10.2009
Формат файла
.rtf — Rich Text Format (Wordpad)
Архив
114315.zip — 51.22 kb
  • geneza-ta-funkconuvannja-chislovo-simvolki-v-poez-xx-st_114315_1.rtf — 292.24 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо



Текст работы

ПЛАН zvukr
2
ПЛАН
Вступ
Розділ І. Розвиток символізму як літературного напряму
1.1. Зародження та розвиток с
имволізму в ХІХ ст.
1.2. Специфіка
російс ького символізму
Розділ ІІ. Числова символік
а у поезії ХХ ст.
2.1. Образи і символи в поемі
О.Блока «Дванадцять»
2.2. «Поема без героя» А.Ахматової:
символи і їх інтерпретація
Висн овки
Список використ
аних джерел
ВСТУП
Актуальність теми дослідження.
Символізм
(з грец. – знак, прикмета, ознака) – літературний напрям кінця ХІХ – початку ХХ століття, основною рисою якого є те, що конкретний художній образ перетворюється на символ. Символізм зародився у Франції і поширився в інших європейських країнах (Англія, Німеччина, Австрія, Бельгія, Норвегія, Росія).
Символізм як сформований літературний напрям починає свою історію з 1880 року, коли Стефан Малларме започатковує літературний салон (так звані «вівторки» Малларме), в якому беруть участь молоді поети Р. Ґіль, Г. Кан, А. де Реньє, П. Кіяр, Е. Мікаель, Ф. В’ єле-Гріффен [
3 ;459] .
Із символізмом пов’ язують свою творчість видатні письменники й за межами Франції. У 1880-ті роки розпочинають свою діяльність бельгійські символісти – поет Еміль Верхарн і драматург Моріс Метерлінк. На рубежі століть виступили видатні австрійські митці, пов’ язані із символізмом – Гуґо фон Гофмансталь і Лайнер Марія Рільке. До
символістів належав також польський поет Болеслав Лесьмян, з художніми
принципами символізму співвідносять окремі твори німецького драматурга Герхарта Гаупмана, англійського письменника Оскара Уайльда, пізнього Генріка Ібсена. На рубежі двох століть розвивається таке складне й багатоманітне



Ваше мнение



CAPTCHA