Категория
Философия
Тип
реферат
Страницы
26 стр.
Дата
20.10.2009
Формат файла
.rtf — Rich Text Format (Wordpad)
Архив
108272.zip — 37.74 kb
  • akademchna-flosofja-v-ukran-kncja-xx-pochatku-xx-stolttja_108272_1.rtf — 220.42 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Рейтинг
10  из 10
Оценок
1
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо



Текст работы

Владелец
Зміст
Вступ
1. Позитивізм Володимира Лесевича
2. Панпсихізм Олексія Козлова
3. Праці О.М. Гілярова
4. Розвиток неокантіанства. Г.І. Челпанов
5. Тенденції психологізації філософії
6. Релігійно-теїстичний напрямок української філософії кінця ХІХ – початку ХХ століття
Висновок
Список літератури
Вступ
Головне спрямування розвитку академічної філософії в Україні кінця XIX
— початку XX
ст. визначили тенденції, притаманні тогочасній європейській філософській думці. Характерною її особливістю є криза породженої просвітительською традицією раціоналістичної філософії, яка гідне завершення і вираз віднайшла у філософських системах речників німецької класичної філософії. Усвідомлюється неспроможність притаманного класичній філософії намагання створити всеосяжні системи, перетворити
філософію на «науку наук», що прибирала на себе роль диктатора щодо спеціальних галузей наукового знання.
З одного боку, реакцією на позицію класичної філософії є започаткована О.
Контом, Г.
Спенсером і розвинута на початку
XX ст. емпіріокритицизмом філософія позитивізму, що виходила з переконання
в тому, що все позитивне знання може бути одержане лише як здобуток окремих спеціальних наук, а тому філософія як особлива наука, що претендує на самостійне дослідження реальності, не мас права на існування. Науці, твердили позитивісти, не потрібна якась філософія, що здіймається над нею. Те,
що варто називати філософією, покликане здійснювати синтез наукового знання, слугувати загальним підсумком досягнень природничих та суспільних наук.
З іншого боку, відповіддю на кризу класичного раціоналізму була започаткована С. К'єркегором, творцями «філософії
життя»



Ваше мнение



CAPTCHA