Категория
Культурология
Тип
эссе
Страницы
3 стр.
Дата
26.09.2015
Формат файла
.html — Html-документ
Архив
1080536.zip — 3.52 kb
  • pjatiknizhzhja-buttja-17-zapovt-boga-z-avramom-jogo-nashhadkami-zoseredzhennja-na-osobmsc-_1080536_1.html — 8.76 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо



Текст работы

Львівська Богословська Семінарія


Есе

П
ятикнижжя. Буття 17. Заповіт Бога з Аврамом і його нащадками. Зосередження на особі/місці, представленому в уривку


Студентки І курсу ЛБС

Будюгіної Олени

Викладач: Пол Лазанте


Львів - 05.11.2014


Сімнадцятий розділ Буття представляє нам ще один приклад того, як Господь благословив Аврама. Діалог Бога з Аврамом будується навколо п
яти звернень Всевишнього, кожне з яких демонструється словами "і сказав йому" або "і сказав Бог Авраму". В деяких випадках Аврам щось відповідає Богу, в інших він своїми діями без слів показує відношення до сказаного, а іноді про його реакцію нічого не сказано. Проте ввесь розділ пронизаний радістю та благословінням: радістю від того, що Бог однаково має намір виповнити Свою чудесну обіцянку.

Перше слово Господа і відповідь Аврама описані у віршах 1-3а. Важливо звернути увагу на те, з чого Господь розпочинає розмову зі Своїм слугою після тринадцятилітньої перерви. Перша фраза досить таки показова: "Я Бог Всемогутній…" (17:1) Цими словами Він виправляє маловір
я Аврама. Своїми діями в 16 розділі Аврам показав, що не довіряв Богу. Він думав, що Бог потребує людської "допомоги". Проте ні: Яхве є Бог Всемогутній, Ель Шадай.
буття авраам обітування благословіння

Потім Бог каже: "… ходи переді мною і будь непорочний…"(17:1). Це був натяк на попереднє падіння Аврама. Зараз Господь хоче, щоб він виправився.

Друге слово Господа ми знаходимо у віршах 3б-8. Це звернення відкривається словами: "Я, - ось Мій заповіт із тобою…" (17:4). Зміст Божого заповіту з Аврамом залишався незмінним - це обіцянка великого потомства і землі, яку він отримає у володіння. Проте тут заповіт доповнюється новими деталями. По-перше, Господь вперше згадує, що від Аврама вийде навіть не одне плем
я, а безліч народів. По-друге, над цими народами будуть керувати царі. Щоб допомогти Авраму повірити у надзвичайне, Господь дає йому нове ім
я: Авраам (17:5) Якщо попереднє ім
я - Аврам - означало "високий чи сильний батько", то нове - Авраам- означає "батько багатьох". Зміна імені була для Авраама і благословінням, і випробуванням. Благословінням - тому, що це ще одне підтвердження, що Бог має намір виповнити Свої обіцянки. Випробуванням, тому, що всім своїм знайомим Авраам повинен буде повідомити про те, що у нього нове ім
я, і про причини зміни імені. По - третє, Господь відкриває, що вступить у заповіт не тільки з Авраамом, але й з його нащадками: "І Я складу заповіта Свого поміж мною та поміж тобою, і поміж твоїм потомством по тобі на їхні покоління на вічний заповіт, що буду Я Богом для тебе й для нащадків твоїх по тобі" (17:7) Це означає, що Бог стоятиме в завіті з народом ізраїльським. На це Авраам нічого не відповідає.



Ваше мнение



CAPTCHA