Категория
Информатика
Тип
курсовая работа
Страницы
71 стр.
Дата
18.01.2014
Формат файла
.html — Html-документ
Архив
959878.zip — 45.07 kb
  • programuvannja-na-mov-visokogo-rvnja-pri-rozvjazann-prikladno-zadach-na-kompjuter_959878_1.html — 180.15 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

Зміст


ВСТУП

1. Сучасний стан індустрії 3д графіки

1.1
Історія виникнення три мірної графіки

.2
Сфери використання три мірної графіки

.2.1
Комп
ютерні ігри

.2.2
Рекламні ролики

.2.3
Архітектурне проектування

.2.4
Судова медицина

.2.5
Візуальні ефекти у кінематографії

.3
Огляд існуючих рішень для роботі з три мірною графікою

.3.1
Пакет Maya Unlimited для створення три мірної графіки та візуальних ефектів

.3.2
Пакет 3DS MAX для створення три мірної графіки та візуальних ефектів

.3.3
Пакет CINEMA 4D для створення три мірної графіки та візуальних ефектів

.3.4
Пакет LIGHT WAVE для створення три мірної графіки та візуальних ефектів

.4
Процес візуалізації три мірного зображення

.4.1
Огляд існуючих візуалізаторів

.4.2
Порівняння візуалізаторів Software Render та Mental Ray



Ваше мнение



CAPTCHA