Категория
Информатика
Тип
реферат
Страницы
22 стр.
Дата
20.07.2013
Формат файла
.doc — Microsoft Word
Архив
800000.zip — 81.57 kb
  • programmirovanie-igry-zmejka_800000_1.doc — 269 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

Зміст


Вступ…………………………………………………………....3.
1.ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА………………………………….5.
  1.1.Постановка задачі………………………………………....5.
2.ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА…………………………………...6.
  2.1.Архітектура програми…………………………………….6.
  2.2.Опис програми………………………………………….....8.
  2.3.Контрольний приклад……………………………………

 та аналіз результатів машинного експерименту……………13.
ВИСНОВКИ……………………………………………………18.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………18.
ДОДАТКИ……………………………………………………...19.
Вступ
                     Центральним поняттям програмування є, безперечно , поняття
алгоритму. З нього починається робота над програмою і від якості алгоритму залежить її успішне створення .Тому вміння програмувати в значній мірі означає розробляти хороші алгоритми і застосовувати вже відомі.
 
      
                    На сьогодні існує велика кількість різноманітних мов програмування, кожна з яких має свої певні переваги та недоліки. В цьому розмаїтті не завжди легко зробити свій вибір на користь якоїсь певної мови програмування .
             



Ваше мнение



CAPTCHA