Категория
Журналистика
Тип
курсовая работа
Страницы
27 стр.
Дата
15.07.2013
Формат файла
.html — Html-документ
Архив
775928.zip — 19.23 kb
  • teorja-praktika-reportazhu-v-televzjnix-novinax-vtchiznjanix-kanalv_775928_1.html — 71.05 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

ВСТУП


Сучасний медійний простір, зокрема телевізійний, обов
язково містить таку складову, як новини. Ця закономірність пояснюється загальною заполітизованістю суспільства, готовністю сучасної людини сприймати та інтерпретувати інформацію, а також бажанням соціуму розібратися у закономірностях сьогодення. Відтак, як власники телеканалів, так і безпосередні ньюзмейкери, повинні приділяти неабияку увагу змісту та способам ретрансляції інформаційних матеріалів, що адресовані широкому загалу. Одним із журналістських способів такої ретрансляції є репортаж. Дефініція «репортажу» має французьке і англійське походження і означає «повідомляти/передавати». Термін виник у середині XIX ст., активне ж дослідження структурних та змістових особливостей репортажу розвивається на початку XX століття в Європі. Українська теоретична журналістика впродовж ХХ століття розвивалася практично у симбіозі з теорією літератури, тож журналістські жанри досліджувалися переважно як літературні. Лише на межі 1980-1990-х років вони стали предметом теоретичних студіювань у сфері масової комунікації (В. Різун, І. Михайлин, В. Іванов, В. Шкляр та ін.).

Актуальність дослідження вбачається насамперед у зверненні до поточної журналістської продукції, яка ще практично не стала предметом уваги науковців. Водночас сприйняття сучасною людиною світу і себе в ньому зараз неможливо уявити без інформаційних матеріалів, якими наповнений телевізійний ефір. При цьому людина може як адресно сприймати інформацію (очікування випуску новин, порівнянні новин з різних каналів), так і реагувати на неї як на фонову, що в більшості випадків відбувається зі «споживачами» інформаційної медійної продукції. В останньому - реципієнти реагують переважно або на резонансні події (катастрофи, політичні дефолти, економічні зриви, злочини), або на неординарні способи презентації. Тож виникає необхідність проаналізувати загальні принципи роботи українських телевізійних каналів із «живим» буденним матеріалом та особливості його інтерпретації у репортажних жанрах.



Ваше мнение



CAPTCHA