Категория
Информатика
Тип
реферат
Страницы
1 стр.
Дата
12.02.2010
Формат файла
.rtf — Rich Text Format (Wordpad)
Архив
147786.zip — 123.83 kb
  • stvorennja-gri-tipu-doom-wolf-3d_147786_1.rtf — 2883.46 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

Національний Університет "Києво-Могилянська Академія" k7
Створення гри типу
DOOM , Wolf 3 D
План
1. Створення простого тривимірного зображення кадру гри. Основи.
2. Метод визначення швидкості роботи гри.
3. Додаткові можливості.
Система розробки: Pentium 150Mhz, 32M RAM, 1G HDD, S3 SVGA, Borland C++ 3.1
Мета: Створити гру, що зовнішньо схожа на Wolfenstein 3 D
Методы: Гра створена за методом, що зветься Ray Casting (проведення променя) — процес зображення тривимірного світу за двовимірною інформацією. Ось основні принципи цього методу:
1. На основі двовимірної карти, що схожа на папір в клітинку, будується лабіринт, що складається з замальованих та чистих клітинок.



Ваше мнение



CAPTCHA