Категория
Информатика
Тип
контрольная работа
Страницы
2 стр.
Дата
02.04.2010
Формат файла
.rtf — Rich Text Format (Wordpad)
Архив
115297.zip — 33.09 kb
  • grafchn-roboti-na-kompjuter_115297_1.rtf — 276.06 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

контрольна техт;
текст контрольной;
А;
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ a Translated By Plaj

17
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ
Бердичівський політехнічний коледж
Контрольна робота
з дисципліни “
Комп’ ютерна графіка ”
(варіант №2 0 )
Виконав:
студент групи Пзс- 6 0
4
Лифар Сергій Олександровчи
Перевірив:
Козик Вадим Юрієвич
м. Бердичів
200 9 р.
Зміст
1.
Алгорит
м побудови ліній
2. Графічна бібліотека DirectX
3. Практичне завдання
Список використаної літерат
ури
1. Алгоритм побудови ліній
Сформувати растрове зображення можна по-різному. Для того, щоб створити зображення на растровому дисплеї, можна просто скопіювати готовий растр у відеопам'ять. Цей растр може бути отриманий,
наприклад, за допомогою сканера або цифрового фотоапарата. А можна створити зображення об'єктів просторових сцен шляхом послідовного рисування окремих простих елементів.
Прості елементи, які можна використати для візуалізації об'єктів, будемо
називати графічними примітивами. Фактично, зображення об'єктів складається з геометричних елементів. Тут необхідно зробити таке зауваження. Для того щоб чітко уявляти суть речей, потрібно відрізняти візуалізацію об
'єктів від опису, моделі об'єктів. Для опису об'єктів також можуть використовуватися деякі геометричні елементи, однак це — примітиви для опису у
базі даних. Зручно, коли набір елементів опису об'єктів у базі той самий, як і набір графічних примітивів візуалізації — це значно спрощує процес
візуалізації. Однак, у загальному випадку, елементи опису об'єктів відрізняються від графічних примітивів.
Найпростішим



Ваше мнение



CAPTCHA