Категория
Информатика
Тип
курсовая работа
Страницы
9 стр.
Дата
26.02.2008
Формат файла
.rtf — Rich Text Format (Wordpad)
Архив
115158.zip — 225.87 kb
  • gra-zmjka-opis-programi_115158_1.rtf — 3039 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

Текст выноски;
Параграф;
Розділ;
Міністерство освіти і науки України 1 k7
8.080403.3157з 18
Лист
30
Зм.
Лист
№Док. Підпис
Дата
Зміст
Анотація 3
Завдання: 4
1.
Аналіз предметної області, постановка задачі
5
1.1.
Формулювання проблеми 5
1.2.
Аналіз предметної області
6
1.3.
Постановка задачі
6
2.
Проект програми
7
2.1.
Ієрархія об’ єктів 7
2.2.
Ієрархія наслідування
9
2.3.
Діаграма станів гри
10
2.4.
Специфікація 11
2.5.
Кодування 14
3.
Додаток 15
3.1.
Тексти файлів проекту 15
3.1.1.
Файл GameSva
15
3.1.2. Файл GameFva 16
3.1.3. Файл GameFva 17
3.1.4.
Файл InformPva
23
3.1.5.
Файл Sva 243.1.6. Файл SnakeEva 26
3.1.7. Файл GameSva 27
3.1.8. Файл MenuSva 28
3.2.
Знімок вікна програми: 30
4.
Література
31
Анотація
Гра «Змійка» - це гра, в якій уявна змійка рухається по ігровому полю оминаючи перепони і їй потрібно влучити в ціль. Програма є нескладною і доступна для виконання на багатьох ЕОМ в різних операційних системах з встановленою Virtual Java Machine. Вона розрахована
на широке коло користувачів завдяки своїй простоті.
Завдання:
Провести аналіз, розробити проект, скласти опис і специфікацію, провести кодування програми-гри «Змійка» використовуючи методи об’ єктно-орієнтованого програмування.
1.
Аналіз предметної області, постановка задачі
1.1.
Формулювання



Ваше мнение



CAPTCHA