Категория
Информатика
Тип
реферат
Страницы
9 стр.
Дата
12.06.2014
Формат файла
.html — Html-документ
Архив
1032070.zip — 6.19 kb
  • pobudova-lnj-ta-tochok-z-dopomogoju-kompjuterno-grafki_1032070_1.html — 18.06 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ

Бердичівський політехнічний коледж

Контрольна робота

з предмета “ Комп’ютерна графіка ”

(варіант №11)

Виконав: студент групи ПЗС-504

Лифар Сергій Олександрович

Перевірив

викладач: Козік Вадим Юрійович

м. Бердичів— 2007 р.

Зміст

1. Алгоритм побудови лінії.

2. Графічна бібліотека DirectX

3. Засобами бібліотеки Opengl побудувати довільну кількість довільного розміру точок на поверхні форми

Список використаної літератури

1. Алгоритм побудови лінії

Для побудування лінії необхідно застосувати аргумент команди glBegm — константу GL_LiNES, задаючий примітив «незалежний відрізок».

Для цього примітиву наступні в командних дужках вершини (тобто функції glvertex) задають попарно координати початку і кінця кожного відрізка прямої. Написавши коротенький алгоритм в програмному середовищі Delphi ми отримаємо лінію.

glBegin (GL_LINES);

glVertex2f (-1, 1);

glVertex2f (1 -1);

glVertex2f (-1, -1);

glVertex2f (1, 1);

glEnd;

Малюються два відрізки, сполучаючи кути вікна по діагоналях. Для збільшення товщини відрізків перед командними дужками потрібно вказати ширину лінії:

glLineWidth (2. 5);

Ця функція також повинна виноситися за командні дужки, у ліній можна усувати ступінчастість, що буду виконувати команда glEnable (GL_LINE_SMOOTH); згладжувати нерівності.

glLineWidth (15);

glEnable (GL_LINE_SMOOTH);

glBegin (GL_LINES);

glVertex2f (-0. 7, 0. 7);

викликом і без виклику і подивитеся результати роботи програми з glEnable (GL_LINE_SMOOTH). Отже, константа GL_LiNES задає примітив окремих відрізків, визначених вказівкою пар вершин. Зрозуміло, що кількість вершин повинна бути парною. Наступна константа — GL_LiNE_STRip — визначає примітив, коли



Ваше мнение



CAPTCHA