Категория
Информатика
Тип
реферат
Страницы
13 стр.
Дата
24.05.2014
Формат файла
.html — Html-документ
Архив
1028670.zip — 8.78 kb
  • grafchn-roboti-na-kompjuter_1028670_1.html — 27.38 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

МІНІСТЕРСТВООСВІТИ УКРАЇНИ

Бердичівськийполітехнічний коледж

Контрольнаробота

з дисципліни“Комп’ютерна графіка”

(варіант№20)

Виконав:

студент групи Пзс-604

Лифар Сергій Олександровчи

Перевірив:

Козик Вадим Юрієвич

м. Бердичів

2009р.


/>Зміст

1.        Алгоритм побудови ліній

2.        Графічна бібліотека DirectX

3.        Практичне завдання

Список використаної літератури


/>1. Алгоритм побудовиліній

Сформувати растрове зображення можнапо-різному. Для того, щоб створити зображення на растровому дисплеї, можнапросто скопіювати готовий растр у відеопам'ять. Цей растр може бути отриманий,наприклад, за допомогою сканера або цифрового фотоапарата. А можна створитизображення об'єктів просторових сцен шляхом послідовного рисування окремихпростих елементів.

Прості елементи, які можна використати длявізуалізації об'єктів, будемо називати графічними примітивами. Фактично,зображення об'єктів складається з геометричних елементів. Тут необхідно зробититаке зауваження. Для того щоб чітко уявляти суть речей, потрібно відрізнятивізуалізацію об'єктів від опису, моделі об'єктів. Для опису об'єктів такожможуть використовуватися деякі геометричні елементи, однак це — примітиви дляопису у базі даних. Зручно, коли набір елементів опису об'єктів у базі тойсамий, як і набір графічних примітивів візуалізації — це значно спрощує процесвізуалізації. Однак, у загальному випадку, елементи опису об'єктів відрізняютьсявід графічних примітивів.

Найпростішим і, водночас, найбільшуніверсальним растровим графічним примітивом є піксел. Будь-яке растровезображення можна нарисувати за допомогою пікселах, але це складно й довго.Необхідні складніші елементи, для яких рисуються відразу декілька пікселів.



Ваше мнение



CAPTCHA