Категория
Информатика
Тип
реферат
Страницы
16 стр.
Дата
17.04.2014
Формат файла
.html — Html-документ
Архив
1020844.zip — 8.75 kb
  • bbloteka-asm-86-dlja-peregljadu-grafki-v-standartax-bmp-ta-pcx_1020844_1.html — 31.7 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

Зміст

Вступ

1.    Постановка задачі

2.    Обґрунтування вибору методіврозв’язку задачі

3.    Алгоритм програми

4.    Реалізація програми

5.    Системні вимоги

6.    Інструкція для користувача

Висновки

Використана література

Додаток. Лістинг програми


Вступ

Теперкомп’ютери відіграють у житті людини все більшу та більш роль. Раніше, коли щене було комп’ютерів, чи вони були мало розповсюдженні, все робилося вручну.Коли комп’ютери одержали широке розповсюдження, комп’ютер став допомагатилюдині, бо він може багато операцій робити набагато швидше, ніж людина.

В наш час дужепопулярні графічні редактори, які дозволяють зберігати зображення в популярнихграфічних форматах. Але інколи потрібна невелика програма, яка дозволяєпереглядати графічні формати. Якщо ви хочете написати програму для зображеньстрого визначеного формату, щоб вона, наприклад, працювала удвічі швидше, ніж«Load from...» у PC Paintbrush, то ви повинні вивчити структурузаголовку та алгоритм стиснення даних для даного формату.


1 . Постановка задачі

Розробити на мовіпрограмування ASM-86 бібліотеку, сумісну з мовою програмування Pascal дляперегляду графіки в стандартах: BMP, PCX.

2 . Обгрунтування виборуметодів розв’язку задачі

Необхідно написати, бібліотеку бібліотеку, сумісну з мовою програмування Pascal для перегляду графіки встандартах: BMP, PCX.

Структура заголовків графіки в стандартах BMP та PCX, атакож алгоритми розшифрування даних в цих стандартах приводиться в багатьохкнижках, тож з вибором алгоритму у мене не виникло ніяких труднощів.



Ваше мнение



CAPTCHA