Категория
Информатика
Тип
реферат
Страницы
39 стр.
Дата
01.04.2014
Формат файла
.html — Html-документ
Архив
1014468.zip — 15.07 kb
  • dovdnik-po-xmelnickomu_1014468_1.html — 73.32 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

Зміст

Зміст

Вступ

1. Аналітичний розділ

2. Побудова інформаційно-математичної моделі задачі

3. Алгоритм задачі

4. Визначення структури даних

5. Розробка інтерфейсу програми з користувачем

6. Складання код програми

7. Реалізація проекту у візуальному середовищі

8. Аналіз програми

9. Тестування програми

10. Інструкція з експлуатації програми

11. Аналіз отриманих результатів

Висновок

Список літератури

Додаток A

Вступ

З того часу як люди почали подорожувати на досить далекі відстані їм ставало все більш необхідно знати де вони знаходяться і як знайти дорогу додому. Першими мандрівниками були купці, які в пошуках нових дорогих товарів відкривали невідомі землі. Вони розпочали описувати природу нових країн, життя і побуту місцевих жителів, продукцію що ті виготовляли. За купцями вирушали досліджувати нові країни вчені, які не тільки описували, а й вивчали особливості природи і діяльності населення. Потім за цими записами та «замальовками» створювали щось подібне до географічних карт. Так почали з’явилися перші карти. На той час щоб купити таке задоволення потрібно було викласти чимало грошей, бо географічні карти малювались вручну і це займало досить багато часу.

У наш час існує чимало різноманітних видів географічних карт та атласів. По них можна знайти всю потрібну інформацію яка цікавить по тому чи іншого питанні. Також створено чимало електронних карт, які допомагають пришвидшити пошук потрібної інформації. За допомогою них можна знайти, вибрати та відсортувати дані. Вони дозволяють легко показати ту частину карти яка потрібна. Лише варто ввести данні і програма виконає всі вказані дії.



Ваше мнение



CAPTCHA