Категория
Информатика
Тип
реферат
Страницы
16 стр.
Дата
06.03.2014
Формат файла
.html — Html-документ
Архив
1001724.zip — 8.58 kb
  • bbloteka-asm-86-dlja-peregljadu-grafki-v-standartax-bmp-ta-pcx_1001724_1.html — 32.01 Kb
  • Readme_docus.me.txt — 125 Bytes
Оцените работу
Хорошо  или  Плохо


Текст работы

Зміст

Вступ

Постановка задачі

Обґрунтування вибору методів розв’язку задачі

Алгоритм програми

Реалізація програми

Системні вимоги

Інструкція для користувача

Висновки

Використана література

Додаток. Лістинг програми

Вступ

Тепер комп’ютери відіграють у житті людини все більшу та більш роль. Раніше, коли ще не було комп’ютерів, чи вони були мало розповсюдженні, все робилося вручну. Коли комп’ютери одержали широке розповсюдження, комп’ютер став допомагати людині, бо він може багато операцій робити набагато швидше, ніж людина.

В наш час дуже популярні графічні редактори, які дозволяють зберігати зображення в популярних графічних форматах. Але інколи потрібна невелика програма, яка дозволяє переглядати графічні формати. Якщо ви хочете написати програму для зображень строго визначеного формату, щоб вона, наприклад, працювала удвічі швидше, ніж «Load from...» у PC Paintbrush, то ви повинні вивчити структуру заголовку та алгоритм стиснення даних для даного формату.

1. Постановка задачі

Розробити на мові програмування ASM-86 бібліотеку, сумісну з мовою програмування Pascal для перегляду графіки в стандартах: BMP, PCX.

2. Обгрунтування вибору методів розв’язку задачі

Необхідно написати, бібліотеку бібліотеку, сумісну з мовою програмування Pascal для перегляду графіки в стандартах: BMP, PCX.

Структура заголовків графіки в стандартах BMP та PCX, а також алгоритми розшифрування даних в цих стандартах приводиться в багатьох книжках, тож з вибором алгоритму у мене не виникло ніяких труднощів.



Ваше мнение



CAPTCHA